אוטובוסים ראשונים: ההנחיות לאלפים שמגיעים למירון

אבי יעקב No Comments on אוטובוסים ראשונים: ההנחיות לאלפים שמגיעים למירון

כ-8,000 שוטרים ולוחמי משמר הגבול נפרסו במתחם היישוב וההילולא במירון, ודרכי הגישה אליהם. כמו כן משטרת ישראל מפעילה מסוק, אמצעי תצפית, רחפנים, טרקטורונים, רכבי שטח ואופנועים במטרה להבטיח את שלום הציבור ולשמור על הסדר הציבורי. בכל תחומי ההר, הציון וההילולא, יפעלו אלפי סדרנים מקרב הציבור החרדי | מתעדכן עם כל ההנחיות והדיווחים

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משטרת ישראל מודיעה כי השלימה את היערכותה לקראת הילולת הרשב"י. כ-8,000 שוטרים ולוחמי משמר הגבול נפרסו במתחם היישוב וההילולא במירון, ודרכי הגישה אליהם. כמו כן משטרת ישראל מפעילה מסוק, אמצעי תצפית, רחפנים, טרקטורונים, רכבי שטח ואופנועים במטרה להבטיח את שלום הציבור ולשמור על הסדר הציבורי.

מחדר המצב של משרד התחבורה נמסר כי נכון לשעה 18:00, מתחילת מבצע מירון יצאו ממוקדי היציאה ברחבי הארץ 527 אוטובוסים. סך הכלאוטובוסים שהגיעו למירון מתחילת האירוע: 361. אוטובוסים שיצאו ממירון מתחילת האירוע: 91

בכל תחומי ההר, הציון וההילולה, יפעלו אלפי סדרנים מקרב הציבור החרדי. על הציבור לגלות אחריות, להישמע להוראות הסדרנים ולפעול בהתאם להנחיות ולשינויים בהסדרי התנועה לרגל האירוע.

מספר החוגגים והמתפללים הוגבל באמצעות כרטיסי נסיעה של משרד התחבורה שנרכשו מראש. העליה להר מירון תיעשה אךך ורק באמצעות תחבורה ציבורית. אוטובוסים פרטיים ושאטלים. על פי הנחיות הבטיחות והסדר הציבורי, לא תתאפשר הגעה לאתר באמצעות רכבים פרטיים והם יורשו להגיע בהרשמה מראש, רק עד לחניון אליפלט. משם יוסעו החוגגים באמצעות שאטל קו 555 היוצא מהחניון למירון.

התנועה ממחלף אליפלט מכביש 90 לכיוון כביש 89 נחסמה לתנועה והמעבר למורשים בלבד. כביש 89 מכיכר זיתים ועד צומת חנניה (כביש 866 עם 85) יהיה מסלול חד סיטרי למעבר ההסעים. נוכח השינויים בהסדרי התנועה, נדרשת תשומת לב הנהגים לשלטי ההכוונה בצידי הדרך וכן, האזנה לכלי התקשורת ושימוש באפליקציות ניווט.

הציבור נדרש להתחשב ולגלות אחריות וערבות הדדית לשאר החוגגים, זאת על מנת לאפשר לכלל ישראל להגיע לאתר מירון להתפלל ולחגוג. יש להקפיד לצמצם את השהות באתר כך שלא תתעכב כניסת החוגגים הבאים

מטרת היערכות המשטרה היא לסייע לסדרנים בהתאם לצורך ולאפשר את קיום ההילולה באופן בטוח. המשטרה תספק מידע חיוני לציבור באופן שוטף באמצעות מוקד 110 (מוקד המידע הארצי של המשטרה) ובאמצעי התקשורת.

מספרי טלפונים שחשוב לדעת:
▪️ ניתן להתעדכן כל העת במוקדי המידע הרשמיים להילולת הרשב"י במירון: אתר ההילולא, או קו המידע שמספרו 03-566-1111
▪️1220– איתור אבודים בשטח המתחם.
▪️110– מוקד מידע ארצי של משטרת ישראל (שינויים בהסדרי תנועה, דרכי הגעה לאירוע)



0 תגובות